FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD ( NEW OFFICE )

FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD  ( NEW OFFICE )
Alamat: No.5, Jalan Trompet 33/8, Taman Alam Indah, Section 33, 40400 Shah Alam, Selangor, Malaysia.
10 juta produk Sains Quantum telah dijual di seluruh dunia ! 3 juta Loket Quantum telah dijual di seluruh negara ! 1 juta Loket Quantum dalam 24 bulan! 2 juta kedua Loket Quantum dijual dalam 9 bulan ! 1.1 juta ahli berpendapatan tinggi ! Lesen Negara Fusion Excel di 50 negara ! Loket Quantum kini dijual di 155 buah negara !

Total Pageviews

Sunday, August 14, 2011

FusionExcel Menerima Anugerah Syurga Emas H.M King Bhumibol Rama IX!


FusionExcel berbangga dan rasa terhormat untuk menerima Anugerah Syurga Emas yang berprestij di bawah Raja Royal Patronage H.M Bhumibol Rama IX semasa Upacara Khas yang diadakan di Istana Diraja pada hari Selasa 08 Mac 2011. Raja H.M Bhumibol telah diwakili oleh Tentera Udara Royal Councillor Bersara Jenral Kamthoa Sinthuvanoa semasa Upacara itu.

Anugerah Syurga Emas telah dianjurkan oleh Persatuan Radia Negara Thai, yang disampaikan tahunan kepada individu yang menonjol dan syarikat-syarikat yang telah menyumbang kepada Radio, TV dan kerja sosial Thai. FusionExcel Antarabangsa, diwakilkan oleh Pengasas CEO Paul Ting, telah disampaikan dengan Anugerah atas sumbangan cemerlang kepada masyarakat bagi Kebajiakn “Harapan Untuk Kanak-kanak” dan Program Keusahawanan Social. FusionExcel Antarabangsa adalah berbangga untuk menjadi perbadanan asing yang pertama dalam masa 12 tahun yang sejarah ini dengan Anugerah yang diberikan penghormatan sedemikian.

Semasa anugerah itu, FusionExcel berbangga mengumumkan bahawa Pemegang Lesen Negara Presiden Pengarah Don Chan juga menerima Anugerah Syurga Emas atas sumbangan cemerlang dalam TV dan abangnya, Presiden Pengarah Jom Rachan telah menerima Anugerah Syurga Emas atas sumbangan cemerlang terhadap Radio.

Jurucakap Thai FusionExcel penyanyi terkenal Surachai Sombatjaroen telah menerima satu anugerah khas atas kecemerlangan dalam Muzik. Presiden Pengarah Thanasit Buathong dan Presiden Pengarah Navy Major Colonel Chuchart Klangsuwan rasa terhormat dengan anugerah khas atas sumbangan-sumbangan mereka terhadap kebajikan dan masyarakat.

Tahniah bagi semua Pemenang-pemenang Anugerah FusionExcel!! sesungguhnya ini adalah satu hari yang membanggakan bagi FusionExcel Antarabangsa!


No comments: