FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD ( NEW OFFICE )

FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD  ( NEW OFFICE )
Alamat: No.5, Jalan Trompet 33/8, Taman Alam Indah, Section 33, 40400 Shah Alam, Selangor, Malaysia.
10 juta produk Sains Quantum telah dijual di seluruh dunia ! 3 juta Loket Quantum telah dijual di seluruh negara ! 1 juta Loket Quantum dalam 24 bulan! 2 juta kedua Loket Quantum dijual dalam 9 bulan ! 1.1 juta ahli berpendapatan tinggi ! Lesen Negara Fusion Excel di 50 negara ! Loket Quantum kini dijual di 155 buah negara !

Total Pageviews

Thursday, August 4, 2011

BAR KECANTIKAN KUANTUM

1 KOTAK MENGANDUNGI ENAM(6) KETUL, SETIAP SATU  25 GRAM




"Pelancaran Bar Kecantikan Kuantum Pada 16 Disember 2009." 
FusionExcel Bar Kecantikan Kuantum (QBB) adalah teknologi penjagaan kulit dari Perancis yang terkini dan ditambah dengan teknologi tenaga skalar Fusionexcel untuk berikan anda satu penjagaan kulit yang lengkap (Membaca bacaan di bawah). QBB adakah berbeza daripada penjagaan kulit tradisional dalam pasaran, adalah dalam bentuk sebuku sabun kerana kebanyakan penjagaan kulit adalah dalam cecair atau bentuk losen dan dalam botol-botol atau bertelagah. Ia juga berbeza daripada penjagaan kulit tradional yang biasanya datang dengan 3 atau 4 botol-botol berasingan atau bertelagah untuk fungsi-fungsi berbeza ( pembersihan, pengelupasan, moisturising, dan sebagainya). QBB adalah satu produk penjagaan kulit semua dalam satu, direka bentuk untuk mengurangkan langka-langka penggunaan dan memberi kemudahan serta adalah sesuai untuk lelaki dan wanita. Anda hanya perlu menguna bersama air dan membilas selepas 15-20 saat. Apa boleh jadi lebih mudah dari itu! Ia menjimatkan banyak masa anda, tiada penggunaan yang melebihi 30 mins atau masa yang lebih pnajang dalam melakukan pembersihan harian anda, pengelupasan, moisturising, dan sebagainya. (Untuk lelaki, anda mempunyai satu kabaikan tambahan, anda boleh menggunakan ia sebagai krim pencukur pada pagi dan tatal diri anda pada masa yang sama!) QBB adalah juga mudah untuk dibawah bersama apabila anda melawat ke tempat lain (bar kecantikan ini hanya 25 gram masing-masing dan mudah untuk diletakan kedalam bag anda) dan anda tidak perlu bimbang tentang cecair atau botol-botol pecah dalam bag anda lagi.

Satu lagi produk yang cemelang daripada FusionExcel dan akan dikenali seluruh dunia dengan amat cepat, sama seperti Loket Kuantum!
TENTANG BAR KECANTIKAN KUANTUM
Dicipta untuk menentang penuaan melalui 3 jenis fungsi yang aktif seperti berikut
KodMasa, KodSurvi dan KodTenaga.
Buat kali pertama, cetakan genetik penuaan telah dimanfaatkan dan kod “modal mudah” sel-sel telah diKodkan. Ahli-ahli sains Perancis kita telah menjalankan penyelidika selama tiga tahun bagi mengenal pasti dua bahan-bahan aktif yang terpilih daripada antara lebih daripada satu ratus molekul-molekul. Struktur Lipoamino asid mereka, diperolehi melalui bio- vectorisation pada asid amino yang telatak di ipid rantai, mengoptimumkan bio afiniti untuk meningkatkan manfaatnya. Protokol-protokol pengobjektifan telah mendemonstrasikan prestasi mereka atas punca penuaan (seperti “penuaan inflamm”, pengurangan stem sel-sel dalam kelanjutan usia dan komunikasi selular).

Berterima kasih untuk model sel penuaan asal pemetaan genetik muda dan fibroblas berumur telah dikenalpastikan. Pernyataan utama yang berkaitan dengna gen-gen umur utama telah kenali. Protokol pemetaan genetik ini telah membolehkan pemilihan dua kandungan aktif, KodMasa dan KodSurvi, yang memberi sel-sel satu fenotip muda sekali lagi Kulit memua tertakluk kepada banyak tekanan. Dahulunya menggambarkan protokoln, beberapa gen-gen terlibat dalam ditunjukkan melapah penuaan. Kesannya perubahan-perubahan fisiologi untuk dermis dan epidermis. Kulit kekurangan ceriah dan lembut. KodMasa berjuang dalam perubahan-perubahan kulit. KodSurvi mencegah kekurangan penjanaan potensi. Mereka mengatasi masalah penuaan bersama melalui mekanisme tindakan asal dan saling melengkapi, dengan tujuan memulihkan kemudaan kulit itu.
Mengatasi penuaan kronik
Kodmasa, dirujuk dalam artikel ini sebagai aktif pertama, mengatasi penuaan kronik atau “penuaan inflamm”, yang memekakan kulit (kod keradangan). Ia mengembalikan edaran mikro kulit itu dan menyediakan kulit itu dengan satu sinar baru (kod edaran mikro) dan ia menguatkan struktur dermis, supaya kulit lebih teguh (kod seni bina).
Kod Keradangan
Inflamasi kronik adalah satu faktor mustahak dalam kulitan penuaan, walaupun ia tidak banyak dibincangkan dalam cetakan sains. Penerbitan-penerbitan yang membincangkan interleukin-6 sedia ada pada konsentrasi yang lama. Proinflammatory cytokine ini bermain satu peranan jelas dalam proses penuaan. Sesungguhnya, satu peningkatan dalam bahan ini telah dikenal pasti dalam sel-sel. berumur tua. Aktif pertama akan mengembalikan 60% genetik IL-6 bagi fenotip mudah. Penuaan dikurangkan, dan kulit itu mendapat semula keseimbangan yang amat penting.
Kod Peredaran Mikro
Aktif pertama mengatasi satu lagi punca penuaan: kemerosotan rangkaian vaskular mikro yang menyebabkan metabolisme sel di lambatkan (kekurangan pengoksigenan , kekurangan nutrien, dan sebagainya.), mengakibatkan kepada kemerosotan.dermis Kulit itu menjadi kahilagan sinar. Ini menyababkan kedut-kedut dapat dilihat dengan lebih jelas. Aktif pertama memperkenalkan pembentukan itu bantuk baru - satu kesan berdemonstrasi tentang penaksiran neo vascularisation dan berhubungkait dengan satu peningkatan dalam sinar pada kulit yang mengeksplan. Rangkaian adalah meningkat 18% dan kecerahan dirangsang tanpa menyebabkan kemerahan selepas 14 hari perubatan. Oleh itu aktif pertama mengembalikan kesegaran dan kecerahan kulit melalui satu kod tindakan yang asal, yang bertikai daripada pnecerah kulit, yang cuma bertindak keatas tirosinase.
Kod Seni Bina
Kod tindakan bagi aktif pertama juga memperbaiki seni bina matriks luar sel (ECM), rangka fungsi kulit. Kemerosotan pada bahagian-bahagian ECM membawa kerosakan ketegasan tisu. Pro-collagen 1, tenascin C dan dermatopontin (baru-baru ini mengenal pasti sebagai protein) memainkan satu peranan utama dalam sintesis dan organisasi cekap ECM. Seperkara lagi, bahagian-bahagian ECM adalah dirosakan oleh matriks metalloproteinase 1 (MMP-1) atau kolagenase, di mana bertambah dengan penuaan umur. Aktif pertama juga mengurangkan protein-protein ini, untuk mencegah kemerosotan matriks dermis. Dengan mempromosikan sintesis dan mencegah kemerosotan ECM, aktif pertama menguatkan seni bina dermis dan epidermis. Oleh itu, kulit itu menjadi sihat dan lembut sekali lagi.

KodMasa mengurangkan “penuaan inflamm” untuk kulit lebih yang lebih sihat, mengembalikan peredaran saluran darah mikro supaya wajah cerah dan melindungi seni bina ECM supaya kulit lebih teguh. Ramuan aktif ini menamatkan dail kronologis sel-sel itu supaya mengembalikan kulit yang muda.

Merangsang serentak dengan KodSurvi, kemudiannya dirujuk sebagai aktif saat, menawarkan satu kewujudan kod asal sel. Ramuan aktif ini adlah inovatif sambil ia dapat meningkatkan dengan serentak “masa” protein-protein sel-sel dermis (sirtuin 1) dan stem sel-sel epidermis (nuclei survivin), menyediakan satu penjanaan potensi semula yang unik dan revolusioner (kod kelanjutan usia selular). Ia mengembalikan keharmonian antara sel-sel itu dengan merangsangkan “dialog” protein-protein (kod komunikasi), dan ia melindungi kulit itu daripada serangan-serangan luar dengan memelihara pengawalan sel-sel (kod pertahanan).
Kod Pemanjangan Sel
Pengenalan Kod Kelanjutan Usia Selular adalah sangat penting dalam abad ke-21. Bagaimana boleh ia dicapai? Satu penyelesaian adalah bagi meningkatkan kelanjutan usia stem sel-sel dengan tujuan melambatkan kelahiran kedut-kedut.

Oleh kerana itu ahli-ahli sains kita telah meumpukan dua protein-protein“masa”: sirtuin 1 dan nuclei survivin, yang adalah penting untuk kelanjutan usia selular. Sirtuin-1, berkait dengan kewujudan semua sel, memastikan melapah integriti. Nuclei survivin, khusus untuk kewujudan sel-sel stem, menjamin penjanaan semula potensi epidermis. Pernyataan dua “masa” protein-protein ini mengurangkan penuaan, mencetuskan kelembapan dalam fungsi-fungsi utama sel-sel itu. Dengan aktif saat, pernyataan survivin dipulihkan sebanyak 152% dan yang sirtuin 1 sebanyak 55%. KodSurvi adalah bahan aktif pertama, mampu bertindak serentak pada pernyataan sirtuin 1 dan survivin. Ia mempunyai satu betul-betul tindakan asal pada masa, bertindak pada dermis dan sel-sel epidermis, dan ia menjamin satu potensi penjanaan semula yang unik.
Kod Komunikasi
Keharmonian kulit yang lebih baik juga dikenalpastikan, berterima kasih untuk tindakan aktif saat pada “dialog” protein-protein terlibat dalam komunikasi antara sel-sel dermis dan epidermis. Dialog epidermis (antara keratinosit) adalah dijamin oleh connexins, yang karang “Persimpangan JURANG” (saluran-saluran dialog). Struktur dermis epidermis persimpangan (DEJ), membolehkan pertukaran dermis epidermis, adalah dijamin oleh nidogen. Dermal-epidermal menggantikan (fibroblas, keratinosit) adakah dipastikan oleh pleiotrophin, peranannya dikenalpasti telah baru-baru ini. Semasa proses penuaan, protein-protein dialog antara dermis dan sel-sel epidermis melambatkan, membawa kepada sel-sel anarki. Aktif saat melawan pembinaan ini: ia mengembalikan ungkapan gen protein-protein (meningkat connexin- 26 sebanyak, 41%, nidogen sebanyak 124% dan pleiotrophin sebanyak 14%). Sel-sel lama mendapatkan semula fenotip muda dan meningkatkan komunikasi sel di semua peringkat kulit. Harmony dipulihkan.
Kod Pertahanan
Aktif saat juga memainkan peranan melawan masa dan kedut-kedut dengan berjuang foto penuaan. Kulit adalah dilindungi oleh sel-sel pengawal, Sel-sel Langerhans (LCs). Semasa foto penuaan teraruh, sel-sel ini adalah rosak, kulit tidak dipertahankan. Dapat dilihat kulit terdedah kepada UVB menunjukkan penurunan LCs. Tambahan aktif saat mencegah masalah ini: LCs adalah dilindungi. Mereka adalah berupaya memenuhi peranan mereka mempertahankan kulit dengan betul. Aktif saat mewakili satu kewujudan sel yang kod tulen, membuat kulit cantik untuk sekian lama. Ia menggalakkan kewujudan sel-sel stem sihat dengan tujuan melindungi kulit muda itu. Ia mengembalikan komunikasi antara dermis dan epidermis supaya lebih keharmonian dan mempertahankan ia daripada tanda-tanda penuaan.
Keberkesanan klinikal
Berterima kasih untuk tindakan inovatif kod-kod, dua aktif secara klinikal mengurangkan kedut-kedut halus selepas hanya 42 hari perubatan (pengurangan signifikan dalam perbandingan dengan suatu rujukan anti penuaan perumusan). Ujian-ujian dikendalikan atas sukarelawan (purata usia: 56 tahun)

dengan formula mengandungi 1% SurviCode dan 1% TimeCode, dalam perbandingan dengan satu formula mengandungi 3% suatu rujukan anti penuaan lipopeptide, untuk hanya 42 hari perubatan. 78% sukarelawan menunjukkan perlawanan penuaan yang positif , berkesan dengan KodMasa dan KodSurvi. Tindakan aktif itu pada kedut-kedut adalah secara statistik lebih berkesan daripada rujukan anti penuaan lipopeptide.
Kod Tenaga
Tenaga skalar terpendammeningkatkan medan bio-elektrik badan apabila
Bar kecantikan Tenaga meningkatkan bio elektrik badan apabila anda menggunakan ia pada muka anda dan badan. Ia kerja bagi memudahkan ketelapan sel dan dengan itu menambah banyak fungsi fisiologikal kapada sel-sel pada kulit dan badan Kod Tenaga juga diketahui untuk
Kurangkan peradangan kulit.
Mengurangkan penuaan kulit anda dengan mempertingkatkan peredaran darah dan peningkatan untuk pengoksigenan kulit anda.
Meningkat tenaga untuk keseluruhan
Melindungi DNA kulit dari kerosakan.
Melambatkan penuaan kulit proses.
Meningkat kandungai air untuk kulit kering anda dna mencegah pembentukan kedut-kedut
Menguatkan didang bio badan itu dengan mencegah gelombang-gelombang elektromagnet daripada mempengaruhi kulit.
Untuk lebih lanjut tnetang skalar tenaga, sila rujuk pada buku “Tenaga Optimum untuk Prestasi Kemuncak dengan Tenaga Skalar”, ditulis oleh Dr Siva Poobalasingam MD dan Nisha Lakshmanan MA (bercetak oleh FusionExcel International).
 Kandungan 

 Skalar Digiatkan Menyiram, Natrium Hidroksida, Garcina Mangostana Peel Ekstrak, Pokok Lidah Buaya Ekstrak Daun Barbadensis, Ekstrak Alga Keharuman, Cocamide Dea, gliserin, Pulpa Mogosteen Ekstrak, Limau Ekstrak Microcarpa, Prunus amigdalus Dulcis (Badam Manis) Minyak, Menghidrolisis Protein Badam Manis, Kalium Palmitoyl, Menghidrolisis Protein Gandum, Alanina Cocoyl dan Palmitoyl glisina.
 Kaedah Pengunaan
 Gunasabun seperti biasa 2 atau 3 kali sehari
 Menggunakan Bar Kecantikan Tenaga seperti sabun norma, 2 hingga 3 kali harian. Menggunakan terus ke atas muka dan badan anda. Selepas 20 saat, membasuh atau cuci bersama mandi.

No comments: