FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD ( NEW OFFICE )

FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD  ( NEW OFFICE )
Alamat: No.5, Jalan Trompet 33/8, Taman Alam Indah, Section 33, 40400 Shah Alam, Selangor, Malaysia.
10 juta produk Sains Quantum telah dijual di seluruh dunia ! 3 juta Loket Quantum telah dijual di seluruh negara ! 1 juta Loket Quantum dalam 24 bulan! 2 juta kedua Loket Quantum dijual dalam 9 bulan ! 1.1 juta ahli berpendapatan tinggi ! Lesen Negara Fusion Excel di 50 negara ! Loket Quantum kini dijual di 155 buah negara !

Total Pageviews

Friday, August 5, 2011

AIR KUANTUM




"Sistem Bertenaga Skala 7 Peringkat"
1. Media Proses KDF
KDF merupakan formulasi kuprum-zink yang berketulenan tinggi yang digunakan dalam pra-rawatan, pembekalan media KDF atau mengganti teknologi yang sewujudnya untuk melanjutkan nyawa sistem secara dramatik, mengurangkan logam berat, mikroorganisma, skala, pengurangan jumlah kos dan kekurangan penyenggelaraan. 
2. Kalsium Sulfit
Menggunakan teknologi penghasilan saintifik yang amat maju dan dipatenkan, kelemahan pencairan kalsium sulfit telah diatasi, menghasilkan bahan yang kuat dan keras dalam bentuk mata bola serta bentuk berbutir; lalu menghasilkan kualiti penyahklorinan yang tinggi. 
3. Karbon yang Diaktifkan dengan Nanoteknologi Perak
a unique product of advanced Japanese Technology, with high density filter, superb quality of activated carbon-help kills germs, and strongly absorbs chemical toxins, pesticide and remaining Chlorine in the water.
4. Ion-ion Germanium
Membebaskan 4.14 Gelombang Mikro yang dapat menembusi secara dalamnya ke dalam beberapa bahagian dalam badan kita; membantu meningkatkan peredaran darah antara arteri mikro dan vena mikro kita. 
5. Ion-ion Negatif
Mengandungi beberapa mikro mineral, sama seperrti mineral yang diperlukan dalam badan manusia. Membebaskan ion-ion negatif dalam bentuk arus-mikro, meningkatkan keadaan badan kepada ion-ion positif yang berlebihan. 
6. Ion-ion Kalsium Beralkali
Merupakan kuantiti terbanyak sebagai garam inorganic yang diperlukan oleh badan manusia, kalsium membentuk lebih kurang 2% daripada berat badan kita.
7. Unsur Tenaga Berskala
Dengan menggunakan Prinsip 5 Unsur dan Menggunakan 113 jenis preskripsi yang mengandungi beberapa kombinasi batu permata, Kristal dan ubat-ubat herba yang semula jadi dan berharga, unsur-unsur ini telah disesuaikan kepada tahap Tenaga Berskala mereka yang paling dalam dan paling tidak ketara.

No comments: