FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD ( NEW OFFICE )

FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD  ( NEW OFFICE )
Alamat: No.5, Jalan Trompet 33/8, Taman Alam Indah, Section 33, 40400 Shah Alam, Selangor, Malaysia.
10 juta produk Sains Quantum telah dijual di seluruh dunia ! 3 juta Loket Quantum telah dijual di seluruh negara ! 1 juta Loket Quantum dalam 24 bulan! 2 juta kedua Loket Quantum dijual dalam 9 bulan ! 1.1 juta ahli berpendapatan tinggi ! Lesen Negara Fusion Excel di 50 negara ! Loket Quantum kini dijual di 155 buah negara !

Total Pageviews

Wednesday, August 3, 2011

QUANTUM FLUSK





Ditingkatkan Dengan Skalar Tenaga
:
Flask Kuantum FusionExcel merupakan satu termos titanium yang ditambah dengan tenaga skalar. Kajian menunjukkan tenaga daripada Flask Kuantum dapat mengstrukturkan semula molekul air kepada kelompok molekul yang lebih kecil. Kelompok air yang lebih kecil meninggikan keupayaan biologi air dalam badan dan seterusnya menggalakkan pelbagai fungsi fisiologi dalam badan kita.
Kegunaan:
Hanya mengisi air minuman biasa dalam termos QS. Selepas beberapa minit, air akan diperkuatkan dan sedia diminum. Air daripada termos QS juga boleh digunakan untuk merawat luka terbuka. Air tersebut akan mengurangkan kesakitan bahagian luka dan mempercepatkan proses pemulihan.
Ciri-Ciri Air yang Diperkuatkan:
Air yang diperkuatkan membawa tenaga gegaran yang tidak ketara dan dapat memperbaiki lapangan biologi (biofield) badan. Ini adalah sangat penting untuk kesihatan dan kecegasan seseorang.


Air tersebut mempunyai kelompok air yang lebih kecil dan ini menyebabkan air memiliki keupayaan biologi yang lebih tinggi. Demikian itu, air dapat berfungsi secara efektif semasa proses penyerapan nutrien dan detoksifikasi.

No comments: