FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD ( NEW OFFICE )

FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD  ( NEW OFFICE )
Alamat: No.5, Jalan Trompet 33/8, Taman Alam Indah, Section 33, 40400 Shah Alam, Selangor, Malaysia.
10 juta produk Sains Quantum telah dijual di seluruh dunia ! 3 juta Loket Quantum telah dijual di seluruh negara ! 1 juta Loket Quantum dalam 24 bulan! 2 juta kedua Loket Quantum dijual dalam 9 bulan ! 1.1 juta ahli berpendapatan tinggi ! Lesen Negara Fusion Excel di 50 negara ! Loket Quantum kini dijual di 155 buah negara !

Total Pageviews

Thursday, August 4, 2011

GELANG TANGAN KUANTUM





Gelang Tangan Kuantum FusionExcel menghasilkan tenaga skalar yang membantu meningkatkan bio-elektrik tubuh. Gelang Tangan Kuantum mempromosikan aliran tenaga positif dan membantu untuk menjaga keseimbangan tenaga. Ini membantu untuk mengembalikan tenaga yang telah menjadi lemah dalam tubuh. Dengan mengembalikan keseimbangan tenaga dalam tubuh Gelang Tangan ini membantu mengekalkan kesihatan dan kesejahteraan.
Kegunaan:
Memakainya di pergelangan tangan anda atau meletakannya dalam saku anda. Tenaga skalar daripada jam tangan lahir pada permukaan dan di dalam badan. Tenaga skalar yang lahirnya menambah badan bio elektrik membariskan. Secara melengkung kerja-kerja ia memudahkan ketelapan sel dan oleh sebab itu menambah fungsi-fungsi fisiologikal dan banyak sel-sel dalam badan.

No comments: