FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD ( NEW OFFICE )

FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD  ( NEW OFFICE )
Alamat: No.5, Jalan Trompet 33/8, Taman Alam Indah, Section 33, 40400 Shah Alam, Selangor, Malaysia.
10 juta produk Sains Quantum telah dijual di seluruh dunia ! 3 juta Loket Quantum telah dijual di seluruh negara ! 1 juta Loket Quantum dalam 24 bulan! 2 juta kedua Loket Quantum dijual dalam 9 bulan ! 1.1 juta ahli berpendapatan tinggi ! Lesen Negara Fusion Excel di 50 negara ! Loket Quantum kini dijual di 155 buah negara !

Total Pageviews

Wednesday, August 3, 2011

QUANTUM SHIELD





Pelancaran Perisai Kuantum Merupakan Satu Kejayaan Besar! >
Melindungi sel-sel sihat daripada kerosakkan Frekuensi Magnetik Elektro dan Sinaran Magnetik Elektro yang tidak dapat dilihat.
Teknologi Tenaga Skalar FusionExcel (SET) adalah memimpin laluan dalam inovasi-inovasi Perubatan Tenaga dengan pengenalan Perisai Kuantum barunya. Revolusi Perisai Kuantum ini menawarkan teknologi paling maju untuk mengatasi tekanan di mana anda hidup, kerja dan bermain. Penerapan universalnya bererti Perisai Kuantum yang sama dapat diaplikasikan pada semua alat-alat teknikal elektronik anda (berdawai atau tanpa dawai), peralatan rumahtangga, dan lain-lain. – yang mana kesemuanya me
ngeluarkan pelbagai peringkat medan elektromagnet (EMF) atau sinaran elektromagnet (EMR).

Penyelidikan telah membuktikan pendedahan berulang dan berpanjangan kepada Frekuensi Magnetik Elektro dan Sinaran Magnetik Elektro yang agresif menyebabkan satu gerak balas tekanan dan keganjakan negatif yang boleh diukur dalam sistem bertenaga badan utama seperti medan bio-elektrik. Ia juga mencetuskan satu siri yang menyusahkan tindak balas biokimia. Kajian telah menghubungkaitkan pencemaran elektro dengan soal-soal kesihatan seperti keletihan dan ketegangan terlebih, serta berpotensi dalam situasi yang lebih berbahaya.

Perisai Kuantum ialah pemimpin dalam membasmi pencemaran elektro di dunia berteknologi tinggi. Pertahanan barisan pertama muktamad dalam menentang pencemaran elektro, Perisai Kuantum FusionExcel boleh digunakan ke atas mana-mana alat atau peranti yang mengeluarkan frekuensi-frekuensi elektromagnetik (EMF) atau sinaran elektromagnet (EMR), seperti telefon-telefon bimbit, telefon-telefon rumah, kereta-kereta, gelombang mikro, komputer-komputer, konsol permainan, alat-alat elektrik rumah, dan lain-lain. Jika ia disambung dan terus bermain dengan arus DC atau AC, melindungi ia dengan Perisai Kuantum.

Perisai Kuantum "hanya" menghalang satu peratusan besar Frekuensi Magnetik Elektro atau Sinaran Magnetik Elektro itu yang datang melaluinya dan ia betul-betul berkesan! Beberapa peralatan mungkin hanya memerlukan 1 Perisai Kuantum, yang lain mungkin memerlukan 2, 3 atau lebih bergantung kepada sifat semula jadi peranti. Di sini adalah beberapa garis panduan penggunaan:


























No comments: