FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD ( NEW OFFICE )

FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD  ( NEW OFFICE )
Alamat: No.5, Jalan Trompet 33/8, Taman Alam Indah, Section 33, 40400 Shah Alam, Selangor, Malaysia.
10 juta produk Sains Quantum telah dijual di seluruh dunia ! 3 juta Loket Quantum telah dijual di seluruh negara ! 1 juta Loket Quantum dalam 24 bulan! 2 juta kedua Loket Quantum dijual dalam 9 bulan ! 1.1 juta ahli berpendapatan tinggi ! Lesen Negara Fusion Excel di 50 negara ! Loket Quantum kini dijual di 155 buah negara !

Total Pageviews

Friday, August 5, 2011

PENGECAS KUANTUM




Pengecas Kuantum FusionExcel mempunyai 2 kegunaan.
Meningkatkan prestasi kenderaan (kuasa, torque dan penggunaan minyak)
Meningkatkan kesihatan badan manusia.
Meningkatkan Prestasi Kenderaan.
Revolusi Pengecas Kuantum FusionExcel amat berkesan dalam perubahan bahan api semasa peringkat molekul sebelum ia tiba ke enjin. Ia meningkatkan kecekapan pembakaran, yang menjurus kepada ekonomi bahan bakar yang lebih hebat dan keluaran kuasa. Manfaat Pengecas Kuantum termasuk :

Penambahan Kuasa kuda dan torque
Pemecutan yang lebih baik
Penjimatan bahan api dan dapat berjalan hingga lebih banyak perbatuan
Berkesan serta-merta
Bertahan sepanjang hayat
Pemasangan yang mudah
Sesuai bagi sebarang kenderaan
Tiada penyenggaraan diperlukan
Pencucuhan lebih mudah dan larian lebih selesa
Mengurangkan hingar enjin
Berkesan pada semua enjin (Petrol, Diesel, NGV)
Tidak mengusik sistem-sistem elektrik dan mekanikal kereta itu

Meningkatkan Kesihatan Badan Manusia.
Merasai Muda Sekali Lagi!
Menikmati kesihatan bertenaga dengan bebas daripada risiko yang membawakan anda kesegaran dan kemudaan! Satu gaya hidup bagus yang memelihara Badan, Fikiran dan Semangat anda!
" Membawakan anda satu kulit yang lebih sihat dan lebih muda; mendapatkan semula anda rambut yang lebih lembut, lebih gelap dan lebih terurus. Rasai muda sekali lagi!
Sesuai untuk keluarga, klinik-klinik perubatan, Rumah Mandi Sauna, Pusat Penjagaan Kecantikan (salun), kelab-kelab kesihatan dan lain-lain. Mandi menenangkan, nyawa besar!
Pengecas Kuantum FusionExcel menghasilkan tenaga skalar yang membantu meningkatkan bio-elektrik ubuh. Pengecas Kuantum mempromosikan aliran tenaga positif dan membantu untuk menjaga keseimbangan tenaga. Ini membantu untuk mengembalikan tenaga yang telah menjadi lemah dalam tubuh. Dengan mengembalikan keseimbangan tenaga dalam tubuh Pengecas ini membantu mengekalkan kesihatan dan kesejahteraan.
Kegunaan:
Memasang Pengecas Kuantum di mana-mana satu hos air. The scalar energy from the charger works outwardly and within the body. Outwardly scalar energy enhances the body's bio-field. Inwardly it works to facilitate cell permeability and thereby enhances the many physiological functions of the cells in the body.

No comments: