FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD ( NEW OFFICE )

FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD  ( NEW OFFICE )
Alamat: No.5, Jalan Trompet 33/8, Taman Alam Indah, Section 33, 40400 Shah Alam, Selangor, Malaysia.
10 juta produk Sains Quantum telah dijual di seluruh dunia ! 3 juta Loket Quantum telah dijual di seluruh negara ! 1 juta Loket Quantum dalam 24 bulan! 2 juta kedua Loket Quantum dijual dalam 9 bulan ! 1.1 juta ahli berpendapatan tinggi ! Lesen Negara Fusion Excel di 50 negara ! Loket Quantum kini dijual di 155 buah negara !

Total Pageviews

Thursday, August 4, 2011

RVT





Orang Perancis dapat mengambil lemak dalam kuantiti yang banyak dalam pamakanan mereka tetapi mereka tidak mengalami penyakit jantung, sebahagiannya disebabkan wain merah yang diambil oleh mereka. Wain merah mengandungi RVT. Kompaun RVT boleh didapati dalam sesejenis tumbuhan. Yang manarikkan perhatian, RVT tidak wujud secara semulajadi dalam tumbuh-tumbuhan tersebut, tetapi dicipta oleh tumbuh-tumbuhan tersebut di bawah keadaan yang tertentu. Biasanya tumbuh-tumbuhan tersebut menghasilkan RVT sebagai suatu reaksi menentangi suatu situasi yang penuh dengan tekanan. Dalam tumbuh-tumbuhan tersebut, RVT berfungsi sebagai suatu antibiotik semulajadi, melindungi tumbuh-tumbuhan tersebut daripada patogen.
Ciri-ciri RVT
Melambatkan pembentukan penyakit-penyakit yang berkaitan dengan usia, seperti artritis, tekanan darah tinggi, kolesterol tinggi dan diabetes.
Berkebolehan untuk mengelakkan penyakit kardiovaskular.
Berkebolehan untuk mengelakkan penyakit berkaitan dengan kandungan gula tinggi dalam darah, seperti sindrom metabolik atau diabetes yang disebabkan oleh kehilangan berat.
Membantu dalam menguruskan penyakit Alzheimer dan bentuk dementia yang lain dengan mengatasi kesan kerosakan oksidatif. Membekalkan perlindungan daripada penyakit sistem saraf dengan menentangi aktiviti radikal bebas.
Menambahkan jisim badan termasuklah tulang-tulang, organ-orang penting, kulit dan tisu.
Kesan toksik yang secara praktikalnya tidak wujud dalam sel-sel sihat, keupayaan tinggi menghadapi ruangan yang banyak.
Berkebolehan untuk meningkatkan kesihatan dengan menambahkan penghasilan tenaga dalam kebolehan anti-oksida mitokondria.
Mengurangkan kelemahan mental: Tiada lelaki dan wanita tua yang kereng.
Kesimpulan:
Pengambilan RVT akan menjadikan anda rasa dan kelihatan 10 hingga 20 tahun lebih muda.
Mekanisme RVT membantu dalam usia panjang
Mempengaruhi corak gin.
Kebolehan anti-oksida
Memperbaiki penghasilan tenaga selular

No comments: