FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD ( NEW OFFICE )

FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD  ( NEW OFFICE )
Alamat: No.5, Jalan Trompet 33/8, Taman Alam Indah, Section 33, 40400 Shah Alam, Selangor, Malaysia.
10 juta produk Sains Quantum telah dijual di seluruh dunia ! 3 juta Loket Quantum telah dijual di seluruh negara ! 1 juta Loket Quantum dalam 24 bulan! 2 juta kedua Loket Quantum dijual dalam 9 bulan ! 1.1 juta ahli berpendapatan tinggi ! Lesen Negara Fusion Excel di 50 negara ! Loket Quantum kini dijual di 155 buah negara !

Total Pageviews

Friday, August 5, 2011

Spa Kuantum



Rasailah Kemudaan Sekali Lagi!

Nikmatilah kesihatan bersemangat dengan mandian tanpa-risiko yang membawa kepada anda kesegaran dan peremajaan! Sebuah cara-hidup yang menakjubkan yang dapat memelihara Badan, Minda dan Rohani anda!

Membawakan anda kulit yang lebih sihat dan kelihatan lebih mudal mendapatkan semula rambut anda yang lebih lembut, lebih gelap dan lebih senang diuruskan. Rasailah kemudaan sekali lagi!

Sesuai untuk rumahtangga, klinik perubatan, rumah mandian Sauna, Pusat Penjagaan Kecantikan (Salon), kelab kesihatan dan sebagainya. Mandian yang menyegarkan, kehidupan yang hebat! ~ Satu cara hidup yang bergaya dan popular yang diamalkan oleh kebanyakan keluarga Europah.
1. Media Proses KDF
KDF merupakan formulasi kuprum-zink yang berketulenan tinggi yang digunakan dalam pra-rawatan, pembekalan media KDF atau mengganti teknologi yang sewujudnya untuk melanjutkan nyawa sistem secara dramatik, mengurangkan logam berat, mikroorganisma, skala, pengurangan jumlah kos dan kekurangan penyenggelaraan.
2. Kalsium Sulfit
Menggunakan teknologi penghasilan saintifik yang amat maju dan dipatenkan, kelemahan pencairan kalsium sulfit telah diatasi, menghasilkan bahan yang kuat dan keras dalam bentuk mata bola serta bentuk berbutir; lalu menghasilkan kualiti penyahklorinan yang tinggi.
3. Karbon yang Diaktifkan dengan Nanoteknologi Perak
Sebuah produk yang unik hasil kemajuan Teknologi Jepun, dengan penurasan berketumpatan tinggi, kualiti yang hebat dengan karbon yang diaktifkan membantu menghapuskan kuman, dan menyerap dengan kuatnya toksin kimia, pestisid dan klorin yang selebihnya dalam air.
4. Unsur Tenaga Berskala
Dengan menggunakan Prinsip 5 Unsur dan Menggunakan 113 jenis preskripsi yang mengandungi beberapa kombinasi batu permata, Kristal dan ubat-ubat herba yang semula jadi dan berharga, unsur-unsur ini telah disesuaikan kepada tahap Tenaga Berskala mereka yang paling dalam dan paling tidak ketara. 
Spa Kuantum membawakan anda perasaan Aman dan Sereniti yang menyegarkan dan melegakan!

Spa Kuantum menggunakan penurasan penyahklorinan yang diperbuat daripada kalsium sulfit dan karbon diaktifkan, yang diimport dari Jepun secara istimewa.

Kesan Penembusan dengan rekaan terbaru - kulit anda akan ditenggelami dan dijaga dengan perasaan kesegaran dan kelegaan yang tidak pernah dirasai sebelumnya!

Amat berkesan dalam menyahkan klorin - Spa Kuantum ialah sebuah senang untuk dipasang dan juga mesin penyahklotinan yang berefisien tinggi. Spa Kuantum memberikan anda Tenaga Optimum untuk Pencapaian Tertinggi.

No comments: