FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD ( NEW OFFICE )

FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD  ( NEW OFFICE )
Alamat: No.5, Jalan Trompet 33/8, Taman Alam Indah, Section 33, 40400 Shah Alam, Selangor, Malaysia.
10 juta produk Sains Quantum telah dijual di seluruh dunia ! 3 juta Loket Quantum telah dijual di seluruh negara ! 1 juta Loket Quantum dalam 24 bulan! 2 juta kedua Loket Quantum dijual dalam 9 bulan ! 1.1 juta ahli berpendapatan tinggi ! Lesen Negara Fusion Excel di 50 negara ! Loket Quantum kini dijual di 155 buah negara !

Total Pageviews

Thursday, August 11, 2011

Upacara Pembukaan Ibu Pejabat Korporat Baru FusionExcel Pada Pukul 8pm 8 Ogos 2011!

Upacara Pembukaan Ibu Pejabat Korporat baru FusionExcel yang diadakan pada pukul 8:08 pm pada 8 Ogos 2011 telah dihadiri oleh lebih daripada 3,000 orang Pemimpin FusionExcel yang komited, Orang-orang Kenamaan dan tetamu-tetamu yang dijemput, ramai daripadanya berasal dari luar negara seperti Filipina, Thailand, Indonesia, India, Taiwan, Hawai, Singapura, China, Hong Kong, Mexico dan lain-lain.

Ibu Pejabat Korporat baru yang seluas 40,000 kaki persegi, yang saiznya 2 kali ganda lebih daripada Ibu Pejabat FusionExcel sebelum ini, merangkumi Kemudahan Warehouse yang sangat besar, Pejabat Admin, Bilik Latihan BEP (terbesar yang juga boleh menampung 250 orang), Lounge Perniagaan Ahli dengan Cafetaria, Pool Table dan Kawasan Massage, bilik-bilik mesyuarat persendirian untuk Pemimpin, Gimnastik, Kawasan Badminton Bilik Dalaman, Grand Foyer dan banyak tempat letak kereta! Ibu Pejabat baru FusionExcel membolehkan kami memberi perkhidmatan yang lebih baik kepada Pemimpin dan Ahli kami! Tiada syarikat MLM di Malaysia yang mempunyai kemudahan-kemudahan komprehensif sedemikian yang kami miliki hari ini!

Pada 6 tahun yang lepas FusionExcel telah berkembang dengan pesat, daripada keluasan pejabat 2,000 kaki persegi di Cheras, hingga Ibu Pejabat baru yang seluas 40,000 kaki persegi dengan 60 Pemegang Lesen di seluruh dunia dan kemudahan pembuatan / gudang dan sebuah pejabat pemasaran seluas 10,000 kaki persegi di Shenzen, China. Ini merupakan satu khazanah berkualiti bagi Pemimpin FusionExcel yang telah bekerja keras dan mengembangkan FusionExcel hingga ke global dalam beberapa tahun hingga hari ini dengan lebih daripada 2 juta anggota di seluruh dunia dan menjadi penjual terbesar produk tenaga skalar di dunia hari ini! Kepada anda semua, kami ucapkan TERIMA KASIH dan memandang ke hadapan demi masa depan yang lebih cerah!
Kemuncak Upacara Perasmian termasuk:

- Muzik Secara Langsung untuk menghiburkan tetamu-tetamu.

- Jamuan Makan Malam Bufet dan Buka puasa bagi Pemimpin-pemimpin Muslim FusionExcel .

- Tarian Singa dan Pemotongan Ribon oleh Pengasas CEO FusionExcel Paul Ting dan Pengarah Pengasas KS Lee bersama dengan Pemimpin-pemimpin terbaik FusionExcel .

- Kata Alu-aluan oleh Pengarah Pengasas KS Lee.

- Penyampaian Anugerah Jualan Langsung Obtainer Worldwide 2010 - Usahawan Tahunan kepada Pengasas CEO FusionExcel Paul Ting oleh michael Sander, CEO Obtainer Worldwide, Germany. Tahniah!

- Persembahan dan Perarakan oleh Finalis Ratu Cantik Dunia Malaysia.

- Ucapan tahniah dan Perkongsian oleh Pemimpin-pemimpin terbaik FusionExcel Presiden Pengarah KC Phoon, Loh Chow Huat, Rachel Thomas, Dr Fadil, Willy Toh, Jeremy Looi, Goh Thian Chai, Alalzar Kushairy, Alan Yeo, Tilly Kong dan Baramee Meehoon.

- Lawatan Ibu Pejabat baru oleh Pemimpin FusionExcel. 











PELUANG PENDAPATAN YANG TIDAK AKAN ANDA JUMPA DI TEMPAT LAIN DAN DI MASA LAIN                
IANYA  HANYA DI SINI DAN SEKARANG!!!!!                                                 
   ..KETAHUINYA DARI KAMI:.SILA SMS  (NAMA)(NOM HP)(LOKASI)(MASA UTK DIHUBUNGI)
HANTAR KEPADA   :  NETY ( 014-2238281 ) FADIL ( 016-3546816 )
*Kami juga menguruskan/agen pinjaman peribadi untuk kakitangan kerajaan dan GLC





PRESENTASI PRODUK TENAGA SKALAR DAN KELEBIHANNYA SERTA PELUANG UNTUK ANDA
LOKASI : No.5, Jalan Trompet 33/8, Taman Alam Indah, Section 33,
                40400 Shah Alam, Selangor, Malaysia.
TARIKH : Setiap Isnin ( sila hubungi untuk maklumat lanjut )
MASA : 9.00 malam       BAYARAN MASUK : RM 10  PERCUMA!!
ISTIMEWA : CABUTAN BERTUAH BERNILAI LEBIH RM 3,000++








No comments: