FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD ( NEW OFFICE )

FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD  ( NEW OFFICE )
Alamat: No.5, Jalan Trompet 33/8, Taman Alam Indah, Section 33, 40400 Shah Alam, Selangor, Malaysia.
10 juta produk Sains Quantum telah dijual di seluruh dunia ! 3 juta Loket Quantum telah dijual di seluruh negara ! 1 juta Loket Quantum dalam 24 bulan! 2 juta kedua Loket Quantum dijual dalam 9 bulan ! 1.1 juta ahli berpendapatan tinggi ! Lesen Negara Fusion Excel di 50 negara ! Loket Quantum kini dijual di 155 buah negara !

Total Pageviews

Sunday, August 14, 2011

Tahniah! FusionExcel Dianugerahkan 2010 Anugerah Brand Power Malaysia Ke-4!



FusionExcel berbangga menjadi Pemenang 2010 Anugerah Brand Power Malaysia Ke-4, yang disampaikan di Makan Malam Besar-besaran Anugerah yang diadakan di Istana Golden Horses Hotel, Mines Resort City, Kuala Lumpur pada 14 Oktober 2010, diserikan oleh Timbalan Menteri Hon dalam Jabatan Perdana Menteri, YB Datuk Liew Vui Keong.

Anugerah Brand Power Malaysia adalah disampaikan setiap tahun oleh Para Pengusaha Alliance Asia, satu organisasi perdagangan antarabangsa bukan bertujuan keuntungan dengan pejabat-pejabat di 15 buah negara yang disokong oleh Universiti Shanghai, Persatuan Persahabatan Kebangsaan USA, Kelab CEO Cina Antarabangsa, The China Times, Majalah CEO Global dan banyak pertubuhan perdagangan antarabangsa lain.
Anugerah ini bertujuan untuk mengilhamkan dan merangsang ketabahan, menghargai inovasi dan kecemerlangan dalam persekitaran perniagaan yang amat kompetitif di kedua-dua tempatan dan global. Ia juga berusaha untuk menyediakan pengiktirafan kepada syarikat-syarikat yang mempunyai pencapaian-pencapaian yang cemerlang untuk memperkuat imej jenama dalam ruang pasaran.



No comments: