FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD ( NEW OFFICE )

FUSION EXCEL INTERNATIONAL SDN BHD  ( NEW OFFICE )
Alamat: No.5, Jalan Trompet 33/8, Taman Alam Indah, Section 33, 40400 Shah Alam, Selangor, Malaysia.
10 juta produk Sains Quantum telah dijual di seluruh dunia ! 3 juta Loket Quantum telah dijual di seluruh negara ! 1 juta Loket Quantum dalam 24 bulan! 2 juta kedua Loket Quantum dijual dalam 9 bulan ! 1.1 juta ahli berpendapatan tinggi ! Lesen Negara Fusion Excel di 50 negara ! Loket Quantum kini dijual di 155 buah negara !

Total Pageviews

Monday, August 15, 2011

Pengasas CEO FusionExcel Dianugerahi Usahawan Tahunan Daripada Anugerah Jualan Langsung Obtainer Sedunia 2011!

FusionExcel Antarabangsa adalah berbangga untuk mengumumkan bahawa Pengasas CEO Encik Paul Ting telah dianugerahi Usahawan Tahunan Daripada Anugerah Jualan Langsung Obtainer Sedunia 2011! 





Obtainer Sedunia merupakan Majalah Jualan Langsung dan MLM utama di Eropah dengan lebih daripada 3,000,000 pembacaan di seluruh dunia. (www.obtainer-online.com). 

Berikut ialah Surat Anugerah daripada Obtainer Sedunia:

Encik Paul Ting Yang Dikasihi, Ini adalah kebanggaan saya dan juga seluruh Pasukan Pengarang Obtainer Sedunia untuk memberitahu anda bahawa anda telah dicalonkan dan telah memenangi Anugerah Jualan Langsung Sedunia Obtainer 2011 dalam kategori Usahawan Tahunan. Tahniah! Di bawah anda akan mendapati penjelasan ringkas tentang anugerah-anugerah tersebut, bagaimana calon-calon dipilih dan lakaran kategori itu.

Encik Paul Ting telah memenangi:

Anugerah Jualan Langsung Obtainer Sedunia 2011 - Usahawan Tahunan. Anugerah Jualan Langsung Obtainer Sedunia terdiri daripada 12 kategori.

Kategori adalah seperti berikut: Jenama Pemasaran, Pencapaian Korporat, Prestasi Produk, Komitmen Sosial, Prestasi Perniagaan, Permulaan Tahunan, Prestasi Individu Terbaik, Prestasi Pasukan Terbaik, PR Terbaik/Strategi Pemasaran, Jurulatih Terbaik, Usahawan Tahunan dan Inovasi Produk.

Anugerah ini telah ditetapkan untuk menghargai kecemerlangan dan pencapaian istimewa dalam industri Pasaran Jaringan dan Jualan Langsung.

Juri: Termasuk anggota-anggota senior Pasukan Pengarang Obtainer.

Syarikat-syarikat dicalonkan atas pencapaian-pencapaian luar biasa dalam pelbagai kategori.

Anugerah Usahawan Tahunan.

Anugerah Obtainer Sedunia bagi Usahawan Tahunan adalah dianugerahi kepada individu-individu yang menunjukkan Visi dan Kepimpinan yang luar biasa dalam penubuhan dan pembangunan satu organisasi antarabangsa.

Anugerah ini mengiktiraf Usahawan cemerlang yang merupakan membina dan memimpin dengan dinamik di samping mengembangkan pertubuhan-pertubuhan MLM.

Michael Sander

CEO, Obtainer Sedunia. 

No comments: